2015. feb 22.

Reggeli és vendégváró - egy recept két alkalomra

írta: Hajós Ágnes
Reggeli és vendégváró - egy recept két alkalomra

Ropogós bacon, olvadt sajt - ellenállhatatlan páros

Természetesen én is szoktam receptoldalakon nézelődni, vannak képek, amik annyira belém égnek, hogy addig nem nyugszom, míg el nem készítem. Így voltam az alábbival is. A sült bacon és az olvadt cheddar sajt mindenkit levesz a lábáról, személy szerint alig bírtam megállni, hogy azt a pár darabot meghagyjam fotózni.

És ha valami oknál fogva nem fogyna el az összes, amit készítünk, kihűlve, a széleit egyenesre vágva nagyszerű és mutatós kínálnivaló lesz belőle. :)

Ja, és itt találtam.

 

Bacon-ös, cheddar sajtos kenyértekercsek

 DSC_3197s

Hozzávalók:

Szendvicskenyér-szeletek

Bacon

Cheddar sajt

 

A kenyerek szélét levágjuk, nyújtófával vékonyra nyújtjuk. A sajtból vékony szeleteket vágunk, a kenyerekre tesszük, felgöngyöljük. Betekerjük a baconszeletekkel, serpenyőben kisütjük. Hidegen és melegen egyaránt finom.

DSC_3217s

DSC_3205s

DSC_3222s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

sajt bacon cheddar