2015. júl 17.

Paradicsomsaláta-variációk II.

írta: Hajós Ágnes
Paradicsomsaláta-variációk II.

Retekcsírás, zöldfűszeres saláta édes paradicsommal

Tavaly májusban már mutattam egy, a szokásostól kicsit eltérő paradicsomsalátát. Akkor úgy gondoltam, hogy sorozatot indítok és több érdekes változatot is bemutatok, de simán elfelejtettem...

Most viszont hoztam egy újat, amit a csíra enyhén csípős íze és a koriander tesz különlegessé. Ez is, mint az előző bármely sült hús körete lehet, de én a legjobban rántott sajthoz szeretem :)

 

Paradicsomsaláta csírával

 DSC_0955s

Hozzávalók 4 főre:

6-8 nagyobb paradicsom

1 csokor korianderzöld (vagy petrezselyem)

1 doboz lila retekcsíra

Só, bors

Olívaolaj

 

A paradicsomokat félbe-, majd cikkekre vágjuk. Megsózzuk, borsozzuk, összeforgatjuk az olívaolajjal, a retekcsíra nagy részével és az apróra vágott zöldfűszerrel. A maradék retekcsírával megkoronázva tálaljuk.

DSC_0954s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért! 

Szólj hozzá

paradicsom retekcsíra korianderzöld