2012. máj 07.

Vasárnap reggeli lakoma

írta: Hajós Ágnes
Vasárnap reggeli lakoma

Tartalmas reggeli angol muffinnal, bacon-nel, füstölt sajttal

Mint az előzőekben leírtam, imádom a tartalmas reggeliket. Vasárnap reggel szívesen ettem volna valami szívmelengető tojásos finomságot. Eszembe jutott Jamie Oliver bundás kenyere, vagyis angol muffin chilis tojásban megforgatva. Csak egy kicsit tettem hozzá a saját ötleteimből, az eredmény nagyon jól sikerült. Remélem, a háromszori fordítás nem zavar meg senkit :)

 

Angol reggeli Jamie után szabadon

 DSC_4532

Hozzávalók 2 főre:

 4 angol muffin (recept itt)

6 szelet bacon

1 ek olaj

8 dkg reszelt füstölt sajt

Worchestershire szósz

2 tojás

2 chili

Só, bors

A díszítéshez kevés petrezselyem vagy snidling 

  A tojásokat felverjük, sózzuk, borsozzuk, beleszelünk egy chilit. Egy serpenyőben az olajon ropogósra sütjük a bacont, kivesszük, melegen tartjuk. A muffinokat beleforgatjuk a chilis tojásba, majd a serpenyőben előbb az egyik, majd a másik oldalát sütjük meg, mikor a második oldal sül, ráteszünk egy kupac füstölt sajtot. Aztán megfordítjuk, hogy a sajt is megsüljön kicsit.

Mikor kész, sajtos felével felfelé tányérra tesszük. Meglocsoljuk Worchestershire szósszal, rátesszük a  bacon, a maradék csilivel és a petrezselyemmel vagy metélőhagymával megszórva fogyasztjuk.

DSC_4534

 

Csak érdekességképpen, a blogolásom kezdetén 2012-ben így nézett ki a fotó a fenti ételről:

P1010059s Szerintem fejlődtem :)

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

chili bacon füstölt sajt english muffin Worcestershire szósz