2020. jan 07.

Gabojsza virslisalátája

írta: Hajós Ágnes
Gabojsza virslisalátája

Egyszerű, de a legjobb :)

A szilveszter ugye nem múlhat el virsli nélkül, de én a szimpla főtt virslin kívül néha másra is vágyom.

És mivel a majonézes saláták a kedvenceim, ezeken keresztül évek óta próbálok valami újdonságot csempészni az ünnepi estbe.

Ez a saláta még tavaly készült, vagyis csupán pár napja, de a megosztásával nem akartam várni jövő szilveszterig, annyira finomra sikerült.

A virslin kívül került bele sajt, alma, lilahagyma és az egészet összefogja, átöleli a majonézes mártás.

Nekem nagyon bejött. Bevallom, egy szelet pirítóst elropogtattam hozzá, de anélkül is tökéletes. 

Laktató, tele ízekkel, és tökéletesen illik a szilveszteri hangulathoz (bár szerintem minden bulihoz) :)

Recept Gabojsza blogjáról, néhány változtatással az én ízlésem szerint.

 

Gabojsza virslisalátája

Hozzávalók 4 főre:

4 db savanykás alma

4 pár juhbeles virsli (jó minőségű)

1 fej lilahagyma

15 dkg füstölt sajt

5 ek majonéz (receptem itt)

2 dl zsíros tejföl

1 tk mustár

1 mk méz

Pár csepp citromlé

Só frissen, őrölt bors

 

A virslit megfőzzük, kihűtjük. Ez a lépés kihagyható, hiszen nyersen is fogyasztható a virsli, d tapasztalataim kicsit jobb lesz az íze, ha előtte megfőzzük.

Szóval a kihűlt virslit felkarikázzuk, az almát, a sajtot és a lilahagymát felkockázzuk. Az öntethez kikeverjük a majonézt a tejföllel, a mustárral, a mézzel és a citromlével. Ízlés szerint sózzuk és alaposan megborsozzuk.

Összeforgatjuk a hozzávalókkal, pár órára hűtőszekrénybe tesszük, aztán fogyaszthatjuk is.

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

alma sajt majonéz lilahagyma virsli