2013. máj 23.

Klasszikus spárgás étel az én változatomban

írta: Hajós Ágnes
Klasszikus spárgás étel az én változatomban

Spárga, bacon, hollandi mártás + az én kedvencem

Mivel a spárgaszezon javában tart, megmutatom az egyik kedvenc spárgás ételemet. Lehet készíteni zöld- vagy fehér spárgából egyaránt, én most fehérrel fotóztam. Mint múltkor említettem, az angolok egyik kedvenc eledele a főtt spárga hollandi mártással, én most ezt turbóztam fel egy icipicit. Nem is szaporítom tovább a szót, szerintem a látvány magáért beszél:

Füstölt sajtos göngyölt spárga hollandi mártással

 DSC_2306s

Hozzávalók 2 főre:

1 csomag (500 g) spárga

15 dkg füstölt sajt

10 szelet bacon

1 adag hollandi mártás (recept itt)

2 ek olívaolaj

 

A sajtot 10 hasábra vágjuk. A spárgák alsó 3-4 centijét (ami kemény) levágjuk, majd még 5 cm-en zöldséghámozóval lehántjuk a szárát. 3 db-ot összefogunk, közepükbe tesszük a sajthasábot. Körbetekerjük bacon-nel, tepsibe fektetjük. Mikor az összes kész, a kiálló fejeket megcsorgatjuk olívaolajjal. 180 fokra előmelegített sütőben fél órát sütjük. A hollandi mártással leöntve kínáljuk.

DSC_2304s

DSC_2309s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

spárga bacon füstölt sajt hollandi