2017. ápr 30.

Barackos, sajtos, aszalt szilvás saláta, köret vagy desszert?

írta: Hajós Ágnes
Barackos, sajtos, aszalt szilvás saláta, köret vagy desszert?

Krémes, édes-sós finomság ínyenceknek

Imádom a gyümölcsös-sajtos salátákat, itt már van is egy ilyen recept.

Szerintem nem is hús, hal vagy sült zöldsége mellé valók, bár az édes-sós ízek kedvelői kifejezetten szeretnék :)

Én csak úgy simán magában szoktam enni, annyira imádom... Amíg el nem fogy, ez a reggelim, ebédem és vacsorám :)

Ezt a receptet sajnos már nem tudom, hol találtam, de örök hálám a kitalálójának :)

 

Aszalt szilvás, barackos sajtsaláta

Hozzávalók:

20 dkg trappista (vagy hasonló, nem túl kemény sajt)

20 dkg őszibarackbefőtt

10 dkg aszalt szilva

3 ek majonéz (receptem itt)

3 ek tejföl

Fél tk fahéj

2 tk rum

Só, bors

 

A sajtot és a barackot egyforma, kb. 1,5 cm-es kockákra vágjuk, az aszalt szilvákat 4 darabba. A majonézt kikeverjük a tejföllel, rummal, fahéjjal, kis csipet sóval és frissen őrölt borssal. Összeforgatjuk a sajttal és a gyümölcsökkel, fogyasztásig pár órára behűtjük.

 Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

sajt majonéz barack aszalt szilva