2013. ápr 28.

Díjat kaptam :)

írta: Hajós Ágnes
Díjat kaptam :)

1erika_blog_d_ja.png

Mégpedig egy kedves bloggertársamtól: Csánk Györgyitől, a Csak, mert szeretem... c. blog írójától.

Nagyon megtisztelve érzem magam, de egyúttal kötelességeim is vannak:

1. Megemlítem a Kedves Ismerőst, aki megajándékozott a díjjal (ez ugye megtörtént :))

2. Továbbítjuk 4 Bloggernek, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott olvasók száma (na, ez a nagy feladat!!!)

3. Kommentben közöljük ezt a kiválasztottakkal a blogjukon.

Már 3 napja nálam a díj, de csak mára született meg bennem az elhatározás, hogy tovább is adom. Ennyi ideig mérlegeltem, választás ugye van bőven. Igazából van egy vesszőparipám, ami bloggerkörökben lehet, hogy visszatetszést kelt, de vállalom. Aki engem ismer, az tudja, hogy végzett szakács vagyok (kicsit több, mint egy hónapja :D ). Azért végeztem el a tanfolyamot, hogy papírral is tudjam igazolni, hogy tudom, mit beszélek, mikor ételekről van szó.

Valamint, hogy a receptjeim valóban elkészíthetőek legyenek, ne csak a kép legyen szép, ami az elkészült ételt ábrázolja. Azt tapasztalom ugyanis (tisztelet a kivételnek), hogy egyesek lassan csak az esztétikumra törekszenek, az elkészíthetőség és az íz viszont háttérbe szorul.

Nem is szaporítom tovább a szót: én olyanokat választottam díjazottnak, akik a receptek minősége mellett étvágygerjesztő képeket is készítenek, de nem esnek át a ló túloldalára, (szerintem) retusálás nélkül teszik őket közkinccsé. Ők tehát:

1. Benczéné Jabronka Évi - az Ízzel és lélekkel blog szerzője

2. Piros, a Süssünk - főzzünk együtt! c. blogról

3. A Bake!Ann c. blog szerzője

4. Steffel Csaba, az Őrülten jó ételek c. blog őrült szakácsa

Fogadjátok szeretettel, most rajtatok a sor, hogy továbbadjátok!

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá