2014. jan 31.

Játék :) - Rólam II.

írta: Hajós Ágnes
Játék :) - Rólam II.

8 dolog rólam, amiről megismersz :)

Most kivételesen nem receptet hoztam. Egy kedves bloggertársam, Steffel Csaba, az Őrülten jó ételek c. blog írója felkért egy kis ismerkedős játékra. Három feltételt kell teljesíteni:

1. Megjelölni azt a személyt, aki téged választott (ez ugye fent megtörtént)

2. Leírni magadról hét dolgot, akár érdekes, akár hétköznapi.

3. Az általam kiválasztottakat egy hozzászólással kell értesíteni a blogjukban.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nos, jöjjön a 7 dolog:

1. Macskás vagyok.

2. Kedvenc ételem a libamáj, de mivel sajnálom rá a pénzt, általában egy évben csak egyszer eszek, Karácsonykor.

3. Imádom a bűnügyi sorozatokat és a történelmi csatornát.

4. Azért végeztem el a szakácstanfolyamot, hogy biztosan tudjam, mit beszélek, ha főzésről van szó.

5. Nem vagyok vallásos

6. A fiaimnál nincs fontosabb számomra, párom szerint anyatigris vagyok.

7. Félek a sötétben még most, felnőttkoromban is

És lenne még egy nyolcadik is: Mindenkit elfogadok olyannak, amilyen.

____________________________________________________________________

7 további embert kellene megjelölni, de én csak ötöt szeretnék, remélem, elfogadják tőlem a stafétát:

Katona Ottília (Répatorta blog)

Leányvári Krisztina (Vacsi nálam?)

Antukné Ildi (Ami a konyhámból kikerül)

Tóth-Nacsa Ági (Boldog Kukta)

Horti-Vidra Luca (Piszke)

Kíváncsi vagyok az ő 7 tulajdonságukra :)

Szólj hozzá