2014. máj 28.

Blogkóstoló 17. - kiírás

írta: Hajós Ágnes
Blogkóstoló 17. - kiírás

Szép kis prímszám a 17 :) ( le sem tagadhatom, hogy imádtam a matekot... )

Szóval, kiírnám a várva várt Blogkóstolót, mely gasztroblogger (és házi főzőtündér, -mester) körökben az egyik legkedveltebb elfoglaltság mostanában :)

Ez a vicc része a dolognak, de tény, hogy egyre többen érdekes időtöltésnek tartjuk, hogy az említett játékra jelentkezve egy sorsolás által megismert blog és annak szerkesztőjének ízvilágában elmerüljünk. Én csak párszor vettem részt, de mindig nagyon izgalmas volt a sok recept átolvasása és az ötletelés, hogy ezekből mi is az, ami igazán nekünk való (egy cseppet a saját kreativitásunkból is hozzáadhatunk). Erre a - remélem egyre nagyobb körben ismertséget szerző - kihívásra várok most mindenkit szeretettel.

A játék útra indítása 4Gyerek ötlete volt, a stafétát én Veától kaptam.

A szabályok a szokásosak:

Először is, ez alatt a bejegyzés alatt várom a jelentkezéseket, névvel és blog- vagy e-mail címmel (természetesen privátban is a bluesun@freeamil.hu-ra - a tárgy legyen blogkóstoló-jelentkezés).

Nem kell bloggernek lenni, hogy beszállj a játékba. Bárki jelentkezhet, aki szeretne, csak az ő ötleteiből nem főz senki, mivel, ugye, nem ismerjük... :)

Akinek még nincs 30 bejegyzés a blogján, szintén részt vehet, viszont bővebb repertoár hiányában ő is csak saját kreativitását tudja bemutatni, tőle nem választunk.

A határidő lejártakor kisorsolom a sorrendet, mindenki az utána következőtől kóstol, az utolsó pedig az elsőtől.

A jelentkezés határideje: 2014. június 11.

Tudom, ez nem egy olyan játék, ahol van feltétel, nekem mégis lenne egy óhajom. Nem igazán vagyok édesszájú, ezért szeretném, ha főként sós ételek kerülnének megismerésre. Természetesen, csak ahol található és tetszik is :)

Tehát, ne habozzatok, jelentkezzetek! Minél több, érdekesebb közreműködőt várok, fakanálra fel!

couple-healthy-food1-e1390420685495

 Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

blogkóstoló