2014. nov 25.

Olasz vacsora és hozzá minden finomság - Sok kicsi 2014.

írta: Hajós Ágnes
Olasz vacsora és hozzá minden finomság - Sok kicsi 2014.

 Tégy jót és nyerj egy vidám olasz vacsorát velem!

zoldfenyo[1]

Nem is tudom, hogy kezdjek neki ennek a bejegyzésnek, nagyon izgatott vagyok :)

A jótékonykodással mindig úgy voltam, hogyha úgy éreztem, hogy nekem semmim sincs és mégis tudok adni valakinek, egy szervezetnek, akár pár száz forintot, már megnyugodott a lelkem egy kis időre.

Most pedig a nemes célért való küzdelem számomra óriási büszkeséggel társul, hiszen idén először én is részt veszek a Sok kicsi nevű jótékonysági akcióban, mégpedig nem is akárhogy!

Miről is van szó?

A Segítsüti Közhasznú Alapítvány 2009.-óta rendezi meg karácsony előtti nyereményjátékát, a Sok kicsit. Ebben 15 bloggert és 15 nagyobb céget kérnek fel, hogy ajándékával, felajánlásával járuljon hozzá egy szervezet támogatásához. Idén ez az

Egy Ebéd Egy Esély Közhasznú Gyermekétkeztetési Alapítvány

Bővebben az Sok kicsi akcióról itt olvashattok.

Ebben az évben engem is felkértek, hogy vegyek részt a bloggerek között és persze azonnal igent mondtam. Ilyen jó csapatban ilyen nemes célért örömmel megjelenek, emellett személyesen is találkozhatok a nyertessel - szuper! Egy kis fejtörés után pedig meg is született az én ajándékom, ami nem más, mint

Egy olasz lakomához való finomságokkal teli csomag, tésztákkal, paradicsomkészítményekkel, sajttal, édességekkel, 10 000,- Ft értékben. Mindezt pedig a nyertes lakásán fogom átadni, ahol ezek után együtt el fogunk készíteni egy igazi, olasz vacsorát 4 főre. Természetesen ehhez is hozok alapanyagot!

Egy kis ízelítő:

DSCF6012s

A játékban úgy tudtok részt venni, hogy 1000 Ft-onként 1 db virtuális sorsjegyet vásároltok. A játék 2014. december 1.-től 14.-ig tart,  ebben az időszakban egy rövid regisztráció után ITT tudtok sorsjegyet vásárolni.

A sorsolás december 18.-án lesz, a nyeremények átadása pedig 2015. március 31.-ig fog megtörténni.

Gyertek minél többen játszani! :)

DSCF6018s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

jótékonyság sokkicsi olasz étel