2015. dec 27.

A legjobb banánturmix

írta: Hajós Ágnes
A legjobb banánturmix

Isteni mézes, fahéjas turmix, gyerekek-felnőttek kedvence

Gyerekkoromban, mikor először ittam banánturmixot, úgy éreztem, hogy ennél még nem találtak ki finomabbat. Akkor még csak egyetlen reggeliző volt Siófokon, ott adták kb. aranyárban és ráadásul vagy fél óráig tartott, mire megkaptam.

Úgyhogy inkább kikísérleteztem a saját változatomat, és anyukám első, ndk-s turmixgépével hétvégénként biztos elkészítettem. Ma már inkább csak a gyerekeimnek keverem, a túlérett, bebarnult banánoknak nem is lehetne jobb helye :)

 

Banánturmix

DSC_4622s

Hozzávalók 1 főre:

1 banán

2 dl tej

Fél mk fahéj

Fél mk kakaópor

1 tk méz (ízlés szerint lehet több)

 

A hozzávalókat a botmixer poharába tesszük és simára, habosra turmixoljuk.

DSC_4625s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

banán méz kakaó fahéj