2013. sze 29.

A legfinomabb csokis süti a nyár ízével

írta: Hajós Ágnes
A legfinomabb csokis süti a nyár ízével

Ellenállhatatlan brownie málnával

Az utóbbi időben túlléptem félelmeimen, nekiálltam sütiket, péksütiket, tésztákat sütni. Tény, hogy ezek nehezebben jönnek össze első próbálkozásra, de gyakorlat teszi a mestert, nem adom fel.

A brownie az a süti, aminek kevesen tudnak ellenállni, ha jók az arányok, elrontani sem nagyon lehet. Főleg, hogy megtaláltam egy halom málnát, amit nyáron tettem a fagyasztóba, ezt is beleszórtam. Más gyümölccsel is ki lehet próbálni, de ezzel valami isteni finom volt. Próbáljátok ki!

Málnás brownie

 DSC_3173s

Hozzávalók:

25 dkg jó minőségű étcsokoládé

20 dkg vaj + a kenéshez

20 dkg liszt

3 tojás

15 dkg cukor

20 dkg málna

 

A csokit összetördeljük, a felkockázott vajjal együtt egy műanyag tálba tesszük. Mikróban vagy gőz fölött összemelegítjük (ne legyen forró). Hozzákeverjük a málnán kívül a többi hozzávalót, egy kivajazott, kb. 15x25 cm-es tepsibe öntjük. A tetején elosztjuk a málnát. 220 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsütjük.

DSC_3175s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

csokoládé csoki málna brownie