2015. máj 29.

Brutálisan csokis süti, ennél még nem ettem jobbat!

írta: Hajós Ágnes
Brutálisan csokis süti, ennél még nem ettem jobbat!

Ellenállhatatlan, duplán csokis édesség, függőséget okoz :)

Ehhez a csokis süteményhez semmilyen vicces sztorit nem tudok fűzni, a kinézete magáért beszél.

A rövid története annyi, hogy valamivel meg akartam lepni a fiúkáimat és mivel csak valami csokis jöhetett szóba, rákerestem a neten. A most következő volt az első, amit kidobott, elkészítés után rá is jöttem, hogy miért: ennél finomabbat én még nem ettem :)

Recept innen.

Brutális csokis süti

 DSC_3929s

Hozzávalók egy 25x35-ös tepsihez:

2 db tojás

6 dl porcukor

2 dl étolaj

2 púpozott evőkanál holland kakaópor

2 kávéskanál szódabikarbóna

6 dl liszt

6 dl joghurt

 

A tetejére:

15 dkg étcsoki

5 evőkanál tej

5 ek porcukor

5 dkg vaj

 

A sütőt 200 fokra előmelegítjük. A sütihez valókat habverővel összekeverjük, sütőpapíros tepsibe öntjük. Addig sütjük, míg a teteje megemelkedik. Tűpróbával ellenőrizzük, ha már nem ragad rá semmi, kivesszük. Vigyázni kell, nehogy túlsüljön, mert kiszárad.

Addig a tetejére való mázat összeolvasztjuk. Mikor a süti kész, kivesszük, megszurkáljuk a tetejét, elosztjuk rajta a folyékony csokit. Megint jól megszurkáljuk, hogy minél több jusson a süti belsejébe is. Kihűlés után szeleteljük.

DSC_3889s

DSC_3918s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

süti csokoládé csoki