2015. aug 05.

Mascarpone-s, barackos pohárkrém

írta: Hajós Ágnes
Mascarpone-s, barackos pohárkrém

Gyümölcsös, krémes desszert 10 perc alatt

Bármilyen furcsa is, ezt a desszertet félve készítettem el.

A párom lánya, Luca sosem akar megbántani, mikor valami olyat teszek elé, ami nem ízlik neki. Belekóstol, mondja, hogy "hmmm, de finom..." aztán, mikor már öt perce turkálja, akkor jövök rá, hogy annyira nem is jön be neki és konkrétan menekülőutat keres :D

Nemrég az apukája nélkül ebédeltünk (akiben azért cinkosra szokott találni), és a második után megmutattam, hogy akkor ez a desszert. Megint jött, hogy "hú, de jól néz ki..." aztán belekóstolt, és jött megint, hogy de finom, de most nem tudja megenni. Na, gondoltam, bukta megint.

De később kiderült, hogy tényleg nem volt éhes és kb. egy óra múlva maga elé vette és benyomta. Hát, kevés dolognak örültem ennyire :)

Saját ízlésem szerint különben brutálisan finom, és sósszájúságom ellenére rekord idő alatt megettem az adagomat...

 

Vaníliás, mascarpone-s pohárkrém barackkal

 DSC_0455s

 

Hozzávalók 4 adaghoz:

2 őszibarack

8 nagy ek mascarpone

8 nagy ek görög joghurt

Fél vanília magjai

4 nagy ek méz

10 dkg reszelt csoki

 

A mascarpone-t simára keverjük a joghurttal, a vaníliával és mézzel. A barackot kis kockákra vágjuk. Négy pohárba rétegezve elkezdjük rakni először a barackot, majd a krémet, végül a csokit, míg el nem fogy.

Azonnal fogyasztjuk.

 DSC_0453s

DSC_0450s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért! 

 

Szólj hozzá

mascarpone vanília barack