2015. sze 15.

Liebster award - egy kicsit magamról

írta: Hajós Ágnes
Liebster award - egy kicsit magamról

10+10 kérdés, egy vallomás és egy díj

Liebster-Award-Logo

Vándordíjat kaptam a Citygreen blog szerzőjétől. Arról szól, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást, meglássuk az embert az írások mögött, új blogokat fedezzünk fel. Egyszer már kaptam hasonlót, akkor csak 8 kérdés volt.

Aztán egyszerre rámzúdítottak egy csomó ilyen válaszolós-továbbküldős dolgot és (bocsi), feladtam. Ez egy receptes blog, szoktam néha lelkizni, de nem vagyok túl jó benne. Most mégis kivételt teszek, remélem, ezek ellenére (vagy pont ezek miatt) ugyanúgy vagy még többen fogtok olvasni :D

Teahát, a díjazottnak a következő feladatai vannak:

– írni egy bejegyzést a díj elnyeréséről, és megírni kitől kaptad (ez, ugye, megtörtént)

– 10 dolgot írni magadról, ami nem köztudott

– válaszolni a jelölő által feltett 10 kérdésre

– megnevezni 5-10 jelöltet, és feltenni nekik 10 kérdést

 

Akkor itt a 10 dolog, ami (talán) nem köztudott:

  1. Mindig őszinte vagyok, de megpróbálok ezzel senkit nem megbántani.
  2. Igazi anyatigris vagyok, de nem vagyok elfogult a gyerekeimmel.
  3. Azzal lehet a legjobban kihozni a sodromból, ha megpróbálnak hülyének nézni vagy ha lekezelnek.
  4. Pajzsmirigy-alulműködésem van, tehát ha mindent megennék, amit megfőzök, már 100 kiló lennék. De akkor sem fogok koplalni.
  5. Kialakult véleményem és politikai pártállásom van, de nem vagyok hajlandó senkivel vitatkozni ezzel kapcsolatban.
  6. Soha nem kések vagy csak nagyon indokolt esetben és tiszteletlenségnek is tartom.
  7. Gyakorlatias vagyok, ha kell fúrok, fűrészelek, festek, szerelek, egyedül füvet nyírni nem vagyok hajlandó.
  8. Nem nagyon szeretem a gyerekeket. Mármint másét, persze van kivétel. Ez a pár hónap angliai babysitter-kedés eredménye :)
  9. Ha sok pénzem lenne, folyton utaznék és megtanulnék még pár nyelvet.
  10. Szeretem a női és férfi szerepeket, de kifejezetten felháborít a hímsovinizmus és a nők történelem folyamán való elnyomása, aminek sokszor ma is érzem a hatását (persze nem itthon :D ).

 

A nekem feltett kérdések:

  1. Mit jelent számodra blogolás? - Hobby, amiben megmutathatom, mit tudok. Az meg kifejezetten jól esik, ha ezt bármilyen módon díjazzák.
  2. Mi a célod az életben? - Még nagyobb ismertség, annyi pénz, hogy ne kelljen apró dolgok miatt aggódnom néha és hogy az én értékrendem szerint jó anya legyek.
  3. Hogyan szeretnéd elérni? - Nagyon igyekszem :)
  4. Mivel szeretsz foglalkozni a szabadidődben? - Blogolással. Nagyon szeretek még filmeket meg nyomozós sorozatokat nézni, de az már csak alapzaj lett a mindennapi teendők mellett...
  5. Mire vagy a legbüszkébb? - A megnyert díjaimra, a fiaimra és hogy harminc éves koromra rájöttem, mi is az, amit igazán szeretek.
  6. Van olyan dolog, amit megbántál? - Nincs. Még a legnagyobb kudarc is kellett ahhoz, hogy ilyen legyek, amilyen most vagyok.
  7. Hogyan jellemeznéd magad? - Örök optimista, alapvetően mindenkivel kedves. És senki sem ismer igazán, többet nem mondok :)
  8. Mi az eredeti foglalkozásod? - Igazából én kéttannyelvű gimnáziumot végeztem, tehát eredetileg semmi. Aztán pár tanfolyam, először műkörmösként dolgoztam sokáig, közben biztosítási ügynök voltam, fordítottam németre-angolra. Titkárnő is voltam, recepciós, benzinkutas, mixer, babysitter Angliában, sorolhatnám... Ja, és most szakács, hivatalosan is.
  9. Felsorolnál 5 dolgot, amit szeretsz?  - Libamáj, száraz vörösbor, családom (párom, fiúk, kutya, macska), világot látni és új dolgokat tanulni.
  10. Hiszel Istenben? - Nem. Nem bántok senkit, aki hisz, ha neki ez megnyugvást okoz és nem bánt vele senkit. De én a valóságban élek.

Az én díjazottjaim (bocsi, "csak" ennyire futotta):

Petra - Bouvet

Linda - Konyhalál

Andi - Mrs. Lipton konyhája

Rona - Sorskerék

 

Kérdéseim:

  • Gondolod, hogy eljön majd az az idő, mikor majd csak a blogolásból és az írásból fogsz élni?
  • Lenne olyan dolog, amiért feladnád?
  • Mit tennél, ha megnyernéd a lottó ötöst?
  • Mi az, amihez egyáltalán nem értesz, pedig nagyon szeretnél?
  • Hova utaznál legszívesebben?
  • Van olyan téma, amiről soha nem írnál?
  • Mióta tudsz főzni?
  • Elfogadtad magad?
  • Mivel lehet teljesen levenni a lábadról?
  • Mi volt az eddigi legnagyobb pozitív csalódásod?

Hajrá, várom a válszokat :)

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért! 

Szólj hozzá

rólam