2015. sze 27.

Fügés-csokis reggeli ital

írta: Hajós Ágnes
Fügés-csokis reggeli ital

Energiát adó őszi napindító

Csak pár éve fedeztem fel magamnak a fügét, de azóta nagyon rá vagyok kattanva. Pénzt nem szívesen adok érte, de szerencsére vannak jóakaróim, akik időnként megdobnak egy-egy zacskóval és tobzódhatok :)

Nézelődtem a neten újabb ötlet után kutatva és ráakadtam Lila Füge Dóránál erre a smoothie-ra, Mivel a csoki és füge házasításáról már tudom, hogy tuti siker, így nem is csalódtam. Elég laktató, ez után egy jó darabig nem fogtok megéhezni :)

A receptet nem sikerült betartani, de az nem is én lennék...

 

Fügés-csokis turmix

DSC_1459s

Hozzávalók 2 nagy adaghoz:

4 nagy füge

1 ek holland kakaópor

5 dl tej

3 ek zabpehely

Ízlés szerint méz

1 mk fahéj

 

1 dl tejet felforrósítunk, simára keverjük benne a kakaóport. Hozzáadjuk a többi tejet is, teljesen kihűtjük, majd beleáztatjuk a zabpelyhet. Mikor teljesen puha, a turmix tartályába öntjük, hozzáadjuk a többi hozzávalót és összeturmixoljuk. Megkóstoljuk, ha kell, még adunk mézet hozzá.

DSC_1458s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

füge méz kakaópor