2015. nov 16.

Virslis táska kívül-belül sajttal

írta: Hajós Ágnes
Virslis táska kívül-belül sajttal

Elronthatatlan partyétel, kezdőknek ajánlva

Ez a receptem még azokból az időkből való, mikor még nem nagyon tudtam főzni. Az egyik szilveszterre akartam valami ropogtatnivalót magunknak és erre akadtam.

Ez kb. egy időben volt Bill szendvicsének felfedezésével, amiben szintén fokhagymás majonéz volt, mint ebben, annyira megszerettem, hogy inkább vállalom, hogy aznap nem állok közel senkihez :)

A gyerekeim simán ketchup-pel szeretik, így a nagy része így készül, a hot dogom mellett ez a másik nagy kedvenc.

 

Virslis batyu

DSC_2358s

Hozzávalók 18 darabhoz:

1 csomag (50 dkg) mirelit leveles tészta

6 db virsli

Mustár, 4 nagy ek majonéz (receptem itt) és 1 gerezd átnyomott fokhagymával, összekeverve

Vagy ketchup és sima majonéz

1 tojás

15 dkg reszelt sajt

Liszt

 

A tojást felverjük, a virsliket 3 db-ba vágjuk. A leveles tésztát lisztezett deszkán 30x60 cm-re nyújtjuk, 18, 10x10 cm-es darabba vágjuk (célszerű félbevágni a leveles tésztát és úgy dolgozni). A széleiket nagyon vékonyan megkenjük a tojással, a közepébe kanalazunk mustárt, és fokhagymás majonézt vagy ketchupot és majonézt, valamint egy kis reszelt sajtot. Erre teszünk egy darab virslit, majd összecsípjük a sarkokat, oldalakat, teljesen összenyomkodjuk, a tetejüket is megkenjük, erre is teszünk egy nagy csipet reszelt sajtot.

Tepsibe ültetjük a batyukat, 180 fokos sütőben 25-30 percig sütjük.

DSC_2364s

DSC_2361s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

sajt majonéz virsli ketchup leveles tészta