2018. ápr 15.

Labancpecsenye - nálam

írta: Hajós Ágnes
Labancpecsenye - nálam

Töltött sült tarja tele ízzel

Most kivételesen magyar oldalakon nézelődtem tarjarecepteket keresgélve, mikor ráakadtam a következőre.

Isteni finom, puha lett a hús, kapott egy fűszeres kérget, de természetesen az olvadó sajt a legjobb benne :)

Ja, egyébként nem tudom, hogy ennek mi a hivatalos receptje, én itt olvastam.

 

Labancpecsenye

Hozzávalók 4 főre:

4 nagy szelet tarja (egyenként legalább 15 dkg)

Pár ek mustár

4 nagy szelet jófajta (gép)sonka

5 dkg sajt (lehet füstölt is)

5 ek liszt

1 ek pirospaprika

Olaj vagy zsír

Só, frissen őrölt bors

 

A húst alaposan kiklopfoljuk, mindként oldalukat megsózzuk, -borsozzuk és megkenjük mustárral (ez a művelet akár egy nappal előbb is megtörténhet, de akkor ne sózzuk, csak a sütés előtt).

Kiterítjük magunk elé, ráterítjük a sonkát, a felét kirakjuk a sajttal, majd ráhajtjuk a hús másik felét. Hústűvel alaposan összetűzzük, beleforgatjuk a paprikával összekevert lisztbe. Közben egy serpenyőben félujjnyi olajat hevítünk, vagy ugyanennyi zsírt, azzal finomabb :)

Mikor elég forró, a hússzeletek mindkét oldalát megkapatjuk, majd tepsibe ültetjük. 10 percre 180 fokos sütőbe toljuk.

Én itt salátával tálaltam, de rizzsel, sült krumplival, savanyúsággal stb. is nagyon finom.

  Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

saláta sajt mustár tarja