2012. máj 05.

Rólam

írta: Hajós Ágnes
Rólam

Előrebocsátom, ez a bejegyzés fog a legtöbbet változni. Nem tudom pár mondatban bemutatni magam. A hosszas leírásban pedig szinte minden nap találok valami nem odavalót, vagy valami olyat, amit kihagytam. Azért az alaptörténet ugyanaz marad :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A nevem Hajós Ágnes. 1980-ban születtem Siófokon, ma is itt élek. Szeretem ezt a várost, nem vágyom sehova, maximum nyaralni.

Német kéttannyelvű gimnáziumban végzetem. 1999-ben pár hónapot töltöttem Londonban, elég jól megtanultam angolul is. 2002 óta fordítok (étlapokat is). Akkor még ragaszkodtam a  szinte szó szerinti fordításhoz, az évek folyamán meg is értettem, mit takarnak a kifejezések. Talán emiatt kezdett érdekelni a főzés, a 13 év fordítás alatt rengeteg megfőzni való ötletet is kaptam jobbnál jobb szakácsoktól.

2006-ban kéz-, lábápoló, műkörömépítő szakképesítést szereztem. Ez is érdekelt, lett is jó néhány állandó vendégem, a mai napig szeretem a szakmát. Így végre azt is cáfolhatom, hogy aki sokat főz, mosogat (néha kertészkedik is), annak nem lehet szépen ápolt keze.

2008-ban pedig elkezdtem dolgozni Magyarország vezető biztosítójánál, de ez itt ugye nem a reklám helye... :)

 Két fiam van, a nagyobbik 15 éves, a kisebbik 9. Két teljesen eltérő mentalitás, de mindkettőt imádom. Azért, amilyenek. Egyelőre nem nagyon értékelik a főzőtudományomat, de ennyi idősen nem is várom el tőlük.

DSC_0679s

(a kép már tök régi, de még mindig ilyen cukik :) )

Zolika kilencedikes, nagyon fura, hogy ilyen gyorsan megnőtt...

Soma harmadikas, hiperaktív, de imádnivalóan jólelkű. Mondjuk ez mindkettőre igaz, de egy kamasz, ugye, más :)

Van egy macskám, Narancs, ő már a második Narancs a sorban. Az elsőt túl gyorsan el kellett temetnem, így ő benti cica, igazi kislány, mégis vérengző vadállat :D Pár naponta kapok tőle egy denevért, szerencsére még élve, mert neki csak játék, nem kaja :D

Két kiskutyánk Tippmix és Totó, akik apró termetük ellenére nagyszerű házőrzők (csajok), mindenkinek nekimennek, persze csak kerítésen belül. Gondolom, a névválasztásukból kiderül, hogy Életem Párjának mi a hobbija :D

2013 márciusában befejeztem a szakácstanfolyamot, nem is akárhogyan. Osztályelső lettem!!! Tudom, stréberség, de erre büszke vagyok. Végre hivatalosan is állíthatom, hogy tudom, miről beszélek, ha főzésről van szó.

Az életem többi részét megpróbálom megtartani magamnak, remélem, sikerül. Kérdésekre azért válaszolok (normális keretek között) :D

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért! 

Szólj hozzá

rólam