2013. nov 05.

Angol édesség lekvárral, habosan

írta: Hajós Ágnes
Angol édesség lekvárral, habosan

Diós süti, teához a legjobb!

Az ötlet, hogy elkészítsem ezt a sütit, onnan jött, hogy mindkét szomszédom kedvesen ellátott dióval. Már egy részét megtörtük, de még mindig rengeteg lóg a zsákban. Gondoltam, el kellene kezdeni pusztítani, mindenki imádja, nekem meg nem kell végre kifizetnem érte egy vagyont a piacon. Mivel sütikben nem vagyok annyira otthon, segítségül hívtam a google-t, és a felkínált receptek közül ezt a finomságot választottam.

Persze most sem sikerült magam tartanom az eredeti recepthez, de nekem ez így nagyon nagyon ízlett. Nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthető, próbáljátok ki ti is!

 

Angol teasüti

 DSC_4263s

Hozzávalók:

20 dkg liszt

3 tojás

10 dkg porcukor

15 dkg vaj

Késhegynyi szódabikarbóna

15 dkg darált dió

12 dkg porcukor

Kis üveg gyümölcslekvár

 

A lisztet simára keverjük a tojások sárgájával, a porcukorral, szódabikarbónával és a vajjal. 20x30-as sütőpapíros tepsibe simítjuk. Rákenjük a lekvárt. A tojások fehérjét kemény habbá verjük, hozzákeverjük a porcukrot és a darált diót, elosztjuk a lekvár tetején. 180 fokos sütőben barnára sütjük a tetejét (15-20 perc). Kihűlve szeleteljük.

DSC_4262s

DSC_4266s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

dió lekvár