2016. ápr 18.

Medvehagymás sajtkrém házilag, pofonegyszerűen

írta: Hajós Ágnes
Medvehagymás sajtkrém házilag, pofonegyszerűen

Mindjárt véget ér a szezon, medvehagymát a kiflire!

Tudom, sokan már unják a medvehagymát, de én még egyáltalán nem. Sőt, ha lehet, a legtöbb megszokott ételt megvariálom, feldobom vele.

Most egy sajtkrémet hoztam, aminek az ötletét még a gyerekeim bölcsis korában tanultam. Ott ugyanis igyekeznek mindent pépes alakban kenni a kenyérre, hogy a picik egyszerűen meg tudják enni. Volt jó pár kence, ami kifejezetten tetszett, a sajtkrémjük is ilyen volt, otthon is többször készítettem.

Ezt a receptet dobtam fel most a szezon kedvencével, amihez az kiflit is én sütöttem (receptje itt) :)

 

Medvehagymás sajtkrém

 DSC_0113s

Hozzávalók:

Fél csokor (kb. 10 dkg) medvehagyma

15 dkg vaj

10 dkg jó minőségű gouda sajt

Fél tk só

Pár tekerésnyi bors

2 ek tejföl

 

A medvehagymát durvára vágjuk, a sajtot lereszeljük, a vajat felkockázzuk. Az egészet késes robotgépben egyneművé dolgozzuk. Ha nem lenne elég kenhető, még tegyünk hozzá tejfölt.

DSC_0112s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

sajt medvehagyma tejföl