2016. júl 20.

Ribizlis, krémes édesség a hűtőből

írta: Hajós Ágnes
Ribizlis, krémes édesség a hűtőből

Egyszerű, hűsítő pohárkrém ropogós keksszel

Végre itt a ribizliszezon, már egészen baráti áron be lehet szerezni, vettem is rögtön pár dobozzal.

Nemrég valami gyors desszertre vágytam. Találtam a hűtőben árválkodva egy grapefruit-ot, gyorsan elkészítettem belőle a már korábban bemutatott angol citromkrémet, csak citrom helyett azt facsartam bele. Már csak néhány keksz kellett, nekem pont Győri Édes volt otthon, de ha nektek más fajta van, az is simán felhasználható.

Az egész krémes-ropogós édességet pedig nagyszerűen kiegészíti az isteni ribizli, így nem lesz a desszert túl édes, nagy melegben esik majd a legjobban :)

Ribizlis, grapefruit-krémes pohárdesszert

DSC_1038s

Hozzávalók 2 főre:

12 db omlós keksz

1 adag lemon curd (itt a receptje), citrom helyett fél grapefruit-tal készítve

15 dkg ribizli

 

A kekszet durvára törjük, a grapefruit-krémmel rétegesen elosztjuk 2 pohárban. A tetejére csipegetjük a ribizlit.

DSC_1039s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

keksz grapefruit ribizli