2016. júl 09.

Szendvicskrém aszalt paradicsommal, tojással

írta: Hajós Ágnes
Szendvicskrém aszalt paradicsommal, tojással

Egyszerű és gyors, frissítő nyári kence

Az egyik héten görög salátát készítettem a családnak, és bármilyen gazdagon is mértem, kimaradt egy kis feta. Mivel pár nap alatt fel kellett használni, ötletelnem kellett.

Vasárnap éppen korán keltem, hogy tudjak kenyeret sütni (rozsos-lenmagos készült). Akkor jutott eszembe, hogy milyen jó lenne a friss, ropogós kenyérhez valami szendvicskrém, benéztem a hűtőbe és kikevertem a következőt. Mondjuk nem kifejezetten krém, mert darabos, de nem tudok rá más kifejezést :)

 

Aszalt paradicsomos, tojásos szendvicskrém

DSC_2150s

Hozzávalók:

3 kemény tojás

5 db olajban eltett aszalt paradicsom

10 dkg feta

1 tk curry

Só, frissen őrölt bors

Pár ek tejföl

 

A tojásokat és az aszalt paradicsomokat nagyon apróra vágjuk, a fetát egy tálban villával szétnyomkodjuk, összekeverjük. Hozzáadunk annyi tejfölt, hogy krémszerű legyen. Rászórjuk a curryt és pár tekerésnyi borsot, megkeverjük, megkóstoljuk, ha kell, megsózzuk.

DSC_2144s

Pirítóson friss zöldségekkel, tojáskarikákkal tálaljuk.

DSC_2149s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

tojás tejföl curry feta aszalt paradicsom