2018. aug 15.

Sült csirkés szendvics olaszosan, salátával

írta: Hajós Ágnes
Sült csirkés szendvics olaszosan, salátával

A legjobb partyszendvics, ez nem hamburger!

Pár éve, miután bloggerkedni kezdtem, részt vettem egyfajta továbbképzésen, vagyis workshopon, ahol elég sok mindent tanultam. 

A gasztrósok és nem gasztrósok is hoztak némi nassolnivalót, én a tavaszi tekercset vittem kétféle szósszal. Sokat tanultam a keresőoldalakról és a közösségi médiáról, ezeket mai napig alkalmazom. 

A másik dolog, ami megragadt bennem, az a szervezők által kínált pestós-csirkés szendvics volt. Ezt itthon azóta többször reprodukáltam, nagyon szeretjük. Bár én az eredetihez képest kicsit vastagabbra szelem a husit... :)

 

Sült csirkemelles szendvics pesto-val

Hozzávalók 8 főre:

2 csirkemell filé (összesen kb. 50 dkg)

2 ciabatta (receptem itt)

Olívaolaj

Csirkefűszer (fúj-fúj, tudom, előre kevert fűszert nem használ igazi blogger, de én feladtam már ezeket a fennkölt elveket. Néha igenis jól jön a segítség.)

1 adag pesto (receptem itt)

1 kis fej lila lollo saláta

2-3 paradicsom

 

A csirkemellből éles késsel nagyon vékony szeleteket vágunk, összesen 16 darabot. Mindkét oldalukat megszórjuk a csirkefűszerrel, kevés forró olívaolajon pár perc alatt mindkét oldalukat megsütjük.

A ciabattákat átlósan darabonként 8 szeletre vágjuk, mindkét oldalukat megcsepegtetjük olívaolajjal, majd forró serpenyőben megkapatjuk. Tálra helyezzük, megkenjük a pesto-val. Rájuk tépkedjük a salátát, erre ültetünk egy karika paradicsomot, jöhet egy szelet hús, majd ismét egy kis pesto.

Azonnal fogyasztjuk.

  Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért!

Szólj hozzá

saláta pesto csirkemell szendvics