2015. aug 01.

Kovászos uborkás szendvicskrém

írta: Hajós Ágnes
Kovászos uborkás szendvicskrém

Egészséges, frissítő kence piknikre vagy ráérős reggelekre

Nem vagyok egy rajongó típus, de tetszik, amit Széll Tamás hétről-hétre megmutat az egyik üzletlánc reklámembereként. Na, nem az agyonretusált plakátokra gondolok, hanem, hogy az éppen aktuális akciós kínálatból mit hoz össze.

Már két fogást meg is mutattam, egy tojássalátás rántott húst és egy csirkés tortillát avokádókrémmel (brutál finom volt, főleg a mártogatós).

Nemrég egy szendvicstornyot dobott össze, aminek része volt egy uborkás szendvicskrém, rögtön megtetszett. Aztán az alapján, hogy mi volt nekem itthon, készítettem egy hasonlót és tökéletes nyári reggelinek bizonyult :)

Kovászos uborkás szendvicskrém

DSC_0791s 

Hozzávalók:

25 dkg ricotta

3 nagy kovászos uborka (receptem itt)

1 kisebb újhagyma zöldje

Fél csokor kapor

Fél csokor petrezselyem

Só, bors

 

A kovászos uborkát lecsepegtetjük, kis kockákra vágjuk, a zöldfűszereket is felaprítjuk. Összekeverjük a többi hozzávalóval, ízlés szerint sózzuk, borsozzuk.

Tálalási ötlet: gyökérkenyér-szeleteket pirítunk, rájuk halmozzuk a szendvicskrémet, néhány szelet sonkával kínáljuk.

DSC_0796s

DSC_0795s

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz hozzám a Facebookon is további receptekért, tippekért, érdekességekért! 

Szólj hozzá

ricotta kovászos uborka újhagyma